Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Co łączy wrocławskie zoo i koszykarski WKS Śląsk Wrocław?

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
To dwie wiodące wrocławskie marki, które gwarantują swoim odbiorcom doświadczenia na najwyższym poziomie. W tym sezonie meczom osiemnastokrotnego Mistrza Polski towarzyszyć będzie ZOO Wrocław i jego misja, bo obie instytucje połączyły siły w ramach współpracy.
Co łączy wrocławskie zoo i koszykarski WKS Śląsk Wrocław?

Co łączy wrocławskie zoo i koszykarski WKS Śląsk Wrocław?
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.Co łączy wrocławskie zoo i koszykarski WKS Śląsk Wrocław?
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.Co łączy wrocławskie zoo i koszykarski WKS Śląsk Wrocław?
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.

Wrocławskie ZOO odwiedza rocznie około 1,6 mln osób i jest ono najpopularniejsze w kraju, piąte w Europie pod względem frekwencji i trzecie na świecie pod względem liczby prezentowanych gatunków zwierząt. Nie oznacza to jednak, że placówka może spocząć na laurach. Swoją popularność zawdzięcza konsekwentnie realizowanej polityce marketingowej i szerzeniu misji ochrony ginących gatunków.

Z kolei koszykarski Śląsk przyciąga na swoje mecze pełne trybuny oddanych fanów i bierze udział w elitarnych rozgrywkach europejskich – 7 Days Eur oCup organizowanych przez Euroleague Properties. To aktualnie najbardziej medialny klub w Polsce, a wysokość ekwiwalentu reklamowego w sezonie 2021/2022 wynosiła aż 56 mln zł.

- Tak jak dla nas ostatni sezon był wyjątkowy i mistrzowski, tak dla wrocławskiego zoo był rekordowy pod niemal każdym względem. Wierzę, że kolejny rok wspólnych działań umocni nasze pozycje na mapie najważniejszych atrakcji Wrocławia – mówi Michał Lizak, prezes Koszykarskiego Śląska Wrocław.

Zoo upatruje w tej współpracy szansę na pozyskanie nowych odbiorców swoich usług i misji.

- Uczestnicy rozgrywek sportowych są odbiorcami pozytywnych emocji jakie wywołuje taka rywalizacja, dlatego jesteśmy zainteresowani promocją swojej marki poprzez sport – mówi Joanna Kasprzak, prezes ZOO Wrocław. - Równieżze względu na popularność i wszechobecność sportu w społeczeństwie oraz fakt, że przyciąga onludzi o różnych poglądach, stylu bycia czy wykształceniu, których łączy zamiłowanie do danej dyscypliny.

Wrocławski ogród zoologiczny realizuje strategię marketingową opartą przede wszystkim na intensywnej obecności w mediach, prowadzeniu własnych kanałów społecznościowych oraz marketingu sportowym. Na przestrzeni ostatnich kilku lat ogród współpracował już m.in. z Gwardią Wrocław, Panthers Wrocław czy piłkarskim Śląskiem w ramach marketingu sportowego i najmu powierzchni reklamowych podczas rozgrywek.

- Poza rokiem wybuchu pandemii odnotowujemy utrzymującą się frekwencję i stały wzrost przychodów co oznacza, że nasze działania marketingowe są skuteczne -mówi Agnieszka Korzeniowska, dyrektor ds. marketingu Zoo Wrocław. – Dlaczego właśnie sport? Gromadzimy podobne grupy odbiorców, między innymi rodziny, które są jedną z najczęściej odwiedzających nasz ogród grup docelowych. Emocje, których dostarcza sportowa rywalizacja generują olbrzymie zasięgi i trafiają do wielu odbiorców. Z roku na rok obserwuje się coraz większe zainteresowanie sportem w społeczeństwie, co przekłada się również na uwagę mediów zainteresowanych transmisją wydarzeń sportowych.

Reklama wrocławskiego zoo podczas meczów koszykówki pozwoli na wypromowanie wrocławskiego ogrodu nie tylko wśród mieszkańców regionu, którzy znają zoo dobrze i bardzo je cenią. Jest to przede wszystkim okazja do pokazania się w innych miastach Polski, a nawet Europy. Liczymy na zachęcenie turystów do wizyty na Dolnym Śląsku i skorzystanie z oferty nie tylko zoo, ale i całego regionu. W tym sezonie Zoo Wrocław przeznaczy na tę współpracę około 880 tys. zł netto. W ramach tego reklama Zoo Wrocław będzie widoczna m.in. na strojach koszykarzy, tafli boiska, bandach reklamowych czy ekranach diodowych. Ponadto mistrzowie Polski zaangażują się bezpośrednio w działalność ochroniarską, która jest głównym celem prowadzenia wrocławskiego ogrodu. Już od października tego roku kupując bilet na rozgrywki będzie można wybrać wersję z dodatkową cegiełką o wartości 1 zł, a pozyskane w ten sposób środki wesprą ratowanie zagrożonych gatunków zwierząt. Rocznie ZOO Wrocław i Fundacja ZOO Wrocław DODO przeznaczają na ten cel ponad 650 tys. zł. Pieniądze trafiają do ponad 30 organizacji ratujących zwierzęta na całym świecie. Będzie to doskonała okazja do połączenia marketingu z działaniami wspierającymi ochronę środowiska.


otomedia.pl



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Czwartek 18 kwietnia 2024
Imieniny
Apoloniusza, Bogusławy, Go?cisławy

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl