Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Bolesławiec
Kampania pod hasłem „Dorastamy Asertywnie”

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Miasto Bolesławiec otrzymało Złoty Certyfikat za aktywny udział w ogólnopolskiej kampanii profilaktyczno-edukacyjnej pt. "Zachowaj Trzeźwy Umysł 2020", realizowanej pod hasłem „Dorastamy Asertywnie”.
Kampania pod hasłem „Dorastamy Asertywnie”

Organizatorem kampanii jest Stowarzyszenie Producentów i Dziennikarzy Radiowych. Do kampanii zgłosiły się wszystkie szkoły podstawowe, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Bolesławiec.

Wśród laureatów znalazło się 2 uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 w Bolesławcu. Gabriela Wąsik otrzymała nagrodę główną za pracę plastyczną w konkursie „Wehikuł czasu”. Wyróżnienie przypadło Antoniemu Blatkiewiczowi.

- Tematyka pracy konkursu „Wehikuł czasu” była bardzo obszerna. Dzięki niej mogliśmy poznać marzenia, cele, obawy, postawy oraz emocje towarzyszące uczestnikom konkursu. W pracach pojawiły się: elementy futurystyczne (loty w kosmos, odkrywanie nowych cywilizacji, spotkania z „obcymi”), podróże w czasie (historie niczym z książek Stanisława Lema, spotkania z dinozaurami), pandemia koronawirusa (obawy o przyszłość, wygrana z wirusem, powrót do szkoły) – informują organizatorzy konkursu.

10 marca 2021 roku prezydent Bolesławca Piotr Roman wręczył Gabrieli Wąsik i Antoniemu Blatkiewiczowi przesłane przez Stowarzyszenie Producentów i Dziennikarzy Radiowych nagrody. W uroczystości udział wzięli rodzice laureatów, wiceprezydent Renata Szewczyk, dyrektor Irena Sikora-Kołodyńska i pedagog Marzanna Janczak z SP nr 2 oraz Danuta Marecka, pełnomocnik prezydenta ds. uzależnień.

Główne cele kampanii w 2020 roku dotyczyły m.in.: edukacji uczniów w zakresie samopoznania i samoakceptacji; nabycia umiejętności rozpoznawania, nazywania i ujawniania swoich myśli, przekonań i uczuć w relacjach z innymi ludźmi; ograniczenia zachowań ryzykownych (agresywnych i autodestrukcyjnych); edukacji rodziców i wsparcie ich w zakresie umiejętności wychowawczych; wspierania działalności wychowawczej szkół i placówek oświatowych. W ramach kampanii "Zachowaj Trzeźwy Umysł 2020" – oprócz organizacji konkursów dla uczniów - przeszkolonych zostało 14 nauczycieli z Bolesławca w kursie internetowym pn. „Cyberprzemoc i  cyberuzależnienie. Bezpieczni w sieci. Jak unikać zagrożeń i dobrze korzystać z Internetu”. Nauczyciele otrzymali Certyfikaty uprawniające do prowadzenia zajęć profilaktycznych w  zakresie przeprowadzonego szkolenia.


um



o © 2007 - 2021 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl

Twój afisz
na grupie Otomedia.pl
zadzwoń: 512 745 851
e-mail: reklama@otomedia.pl
Znajdź wydarzenie
na naszym afiszu
Twój afisz
na grupie Otomedia.pl
zadzwoń: 512 745 851
e-mail: reklama@otomedia.pl
 
Dzisiaj
Środa 21 kwietnia 2021
Imieniny
Jarosława, Konrada, Selmy

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl
Ogłoszenia nieruchomości