Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Wrocław
Rusza nowy system kolejkowy w urzędzie

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
W Urzędzie Miejskim Wrocławia ruszył nowy system kolejkowania klientów. To łatwiejszy i szybszy dostęp wrocławian do wszystkich usług magistratu. Centralizacja, nowoczesne i intuicyjne urządzenia, rezerwacja przez internet oraz udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami - to tylko niektóre zalety nowego systemu, z którego mogą już skorzystać mieszkańcy miasta.
Rusza nowy system kolejkowy w urzędzie

Rusza nowy system kolejkowy w urzędzie
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.Rusza nowy system kolejkowy w urzędzie
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.Rusza nowy system kolejkowy w urzędzie
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.Rusza nowy system kolejkowy w urzędzie
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.

W ramach projektu zostały już zamontowane nowoczesne urządzenia w Centrach Obsługi Mieszkańca, Centrum Obsługi Podatnika oraz Wydziale Architektury.

Za pośrednictwem strony www.bez-kolejki.um.wroc.pl mieszkańcy mają możliwość umówienia wizyty w urzędzie bez konieczności oczekiwania w kolejce. W prosty sposób dokonają wyboru sprawy, daty oraz godziny realizacji wniosku. Uproszczony formularz rezerwacji poprowadzi klienta krok po kroku, aby w kilka minut umówić spotkanie z urzędnikiem.

Wdrożenie zintegrowanego systemu kolejkowego dotyczy realizacji spraw mieszkańców Wrocławia w zakresie: uprawnień kierowców, rejestracji pojazdów, dowodów osobistych i meldunków, działalności gospodarczej, podatków i opłat, architektury i budownictwa. System pozwoli również na lepsze zarządzanie procesami obsługi ze strony miasta, w tym zarządzania automatami biletowymi.

Dodatkowo, dzięki nowemu systemowi, administrator może podawać komunikaty na ekranach zamontowanych w centrach obsługi.

– Tego rodzaju centralizacja pozwoli urzędowi na pełny zakres raportowania i analizę danych, co finalnie znajdzie odzwierciedlenie w poziomie jakości usług dla mieszkańców Wrocławia. Mamy nadzieję, że nowy system pozwoli na zmniejszenie kolejek i zapewni bardziej komfortowe warunki, zarówno dla klientów Urzędu Miejskiego, jak i jego pracowników – mówi Robert Bednarski, dyrektor Biura SmartCity i Zarządzania Projektami, odpowiedzialnego za przedsięwzięcie.

Także dla osób z niepełnosprawnościami

Nowy system został dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Nowoczesne automaty biletowe ułatwią obsługę osobom niedowidzącym, poruszającym się na wózku oraz niesłyszącym. Dodatkowo umożliwią obsługę klientów w języku angielskim i ukraińskim.

Od 14 grudnia 2020 r. system obejmie COM-y i COP w następujących lokalizacjach:

• ul. G. Zapolskiej 4,

• pl. Nowy Targ 1-8,

• ul. Kotlarska 41.

Docelowo system zostanie wdrożony we wszystkich centrach obsługi Urzędu Miejskiego. Wszystkie umówione wizyty w poprzednim systemie rezerwacji będą oczywiście zrealizowane.


otomedia.pl



o © 2007 - 2021 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl

Twój afisz
na grupie Otomedia.pl
zadzwoń: 512 745 851
e-mail: reklama@otomedia.pl
Znajdź wydarzenie
na naszym afiszu
Twój afisz
na grupie Otomedia.pl
zadzwoń: 512 745 851
e-mail: reklama@otomedia.pl