- Pomysł zrodził się na naszej internetowej grupie kibiców. Pojawił się spontanicznie. Padło hasło „trzeba pomóc Ślęzie, którą kochamy” i ta inicjatywa została zaakceptowana. Przystąpiło do niego 30 osób. Jesteśmy zadowoleni z tego, że możemy wziąć udział w programie 500po500 – mówi Joanna Wala, przewodnicząca Klubu Kibica.
Przystąpienie kibiców do programu 500po500 oznacza, że będą oni wspierać finansowo klub kwotą 500 zł w każdym miesiącu.
Liczna grupa kibiców koszykarek Ślęzy regularnie dopinguje swoje zawodniczki w halach całej Polski. Ostatnim wyjazdem w zakończonym niedawno sezonie była wizyta w Krakowie, gdzie podopieczne Arkadiusz Rusina zdobyły brązowe medale. Nie do przecenienia był fakt głośnego wsparcia żółto-czerwonych przez swoich fanów.
500po500 to odpowiedź na sytuację na rynku marketingu sportowego w Polsce. Koszykarki Ślęzy przyciągają na trybuny wielu kibiców, akademie dziecięce, dzięki modzie na pierwszy zespół, rosną w siłę. Medialność i rozpoznawalność klubu jest coraz większa, a mimo to brak jest nadal sponsora tytularnego. Jednak nikt w klubie nie zraża się. 500po500 to nowy, świeży pomysł skierowany do wszystkich firm z Wrocławia i regionu.
Jak dołączyć do projektu?
Przystąpić do 500po500 można już dziś. W ramach podpisanej umowy partnerskiej, nowy partner zobowiązuje się do wpłat 500 złotych miesięcznie przez rok. Umowa wchodzi w życie 1 lipca, a więc kilka dni przed zgłoszeniem drużyny do rozgrywek Energa Basket Ligi Kobiet.
Zapraszamy do kontaktu:
Katarzyna Ziobro – Franczak – k.ziobro@slezawroclaw.pl
Paweł Malczewski – p.malczewski@slezawroclaw.pl
Piotr Zadumiński – p.zaduminski@slezawroclaw.pl