Akcja, którą stworzyli nasi pracownicy zakończyła się sukcesem. Zrobiliśmy to, by pomóc potrzebującym i uczcić pamięć naszego kolegi – Adriana Kowalczyka, który przed rokiem przegrał walkę z chorobą nowotworową. Dziękuję wszystkim użytkownikom i pracownikom naszego serwisu, którzy zdecydowali się przekazać swoje CeneoPunkty na ten cel. Cieszę się, że wspólnie możemy pomóc małym pacjentom walczyć z ciężką chorobą. – powiedział Marcin Łachajczyk prezes Ceneo.pl.
Czek trafił do Przylądka Nadziei
Pieniądze zebrane w ramach akcji pozwoliły pokryć część kosztów organizacji Dnia Dziecka, który podopieczni świętowali 1 czerwca w Przylądku Nadziei we Wrocławiu.
W zabawie wzięło udział kilkudziesięciu małych pacjentów wraz ze swoimi rodzinami. Wśród atrakcji jakie przygotowano dla dzieci znalazły się dmuchane zamki, konkursy z nagrodami, słodki poczęstunek a nawet prawdziwy czołg, który przywieźli ze sobą żołnierze jednej z dolnośląskich jednostek wojskowych. W czasie festynu odbyło się też oficjalne przekazanie symbolicznego czeku na kwotę 20 000 złotych. Takie wydarzenia są dla nas szczególnie ważne i cieszymy się, że są wokół nas sponsorzy, którzy chcą wspierać nasze maluchy również w ten sposób. Czasem podarowanie dzieciom takiego „zastrzyku” energii jest niemal tak samo ważne, jak zakup drogiego, nierefundowanego leku – podkreśla Agnieszka Aleksandrowicz prezes fundacji
Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową.
Serwis Ceneo.pl zapowiedział już, że w przyszłym roku planowana jest kolejna edycja akcji charytatywnej.