Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Wrocław
Zbadali satysfakcję z Hydropolis

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
– Tak wysoki odsetek osób dających najwyższą ocenę odnotowujemy bardzo rzadko – mówi Agnieszka Kopystyńska, ekspert firmy Mands o badaniach satysfakcji klienta, które przeprowadzono w Centrum Edukacji Ekologicznej Hydropolis.
Zbadali satysfakcję z Hydropolis

- Aby skuteczne realizować zadania edukacyjno-promocyjne, musimy znać naszych gości i ich potrzeby – tłumaczy powody podjęcia decyzji o przeprowadzeniu badania opinii zwiedzających Rafał Zagrobelny, menedżer Hydropolis. Wywiady na próbie kilkuset osób odwiedzających Hydropolis przeprowadziła firma Mands, specjalizująca się w badaniach rynku i satysfakcji klientów. – Jedną z większych zalet naszego badania jest to, że przeprowadziliśmy je wśród ludzi, którzy chwilę wcześniej skończyli zwiedzać wystawę. (…)Dzięki temu wynik jest bardziej wartościowy i wiarygodny – tłumaczy Agnieszka Kopystyńska, ekspert firmy Mands.

Strzał w 10

Na pytanie „W skali od 0 do 10 na ile prawdopodobne jest, że polecisz Hydropolis swojemu znajomemu?” aż 81 proc. zwiedzających wskazało jedną z dwóch najwyższych ocen. Jak podkreślają eksperci, taką grupę określa się jako „promotorów”.

- Użyty w badaniu wskaźnik NPS (Net Promotor Scope) stosowany do pomiaru lojalności klientów, osiągnął bardzo wysoką wartość. To wyjątkowo dobry wynik. Dla porównania - czołówka amerykańskich firm notuje ten wskaźnik na poziomie 50-80 – wyjaśnia Agnieszka Kopystyńska. Wysokie wskaźniki odnośnie oceny samej wystawy nie są jedynym ciekawym aspektem badań.

Skąd przyjeżdżają zwiedzający?

– Hydropolis jest czymś więcej niż lokalną atrakcją. Już teraz, po niespełna dwóch latach działalności, znajdujemy się wśród centrów nauki polecanych turystom z całej Polski – mówi Rafał Zagrobelny. Przeprowadzone latem badania potwierdzają tę tezę.

- Odnotowaliśmy szeroki zasięg geograficzny osób, które przyjeżdżają do Hydropolis – mówi Kopystyńska. Jej zdaniem instytucje o podobnym charakterze ściągają głównie mieszkańców najbliższych miast. W przypadku Hydropolis dominują zwiedzający z regionu Dolnośląskiego oraz województw ościennych, ale znaczny odsetek to goście z Warszawy, Katowic, Trójmiasta czy Koszalina. – To dowodzi skuteczności naszych działań marketingowych, bowiem szczególny nacisk kładziemy na reklamowanie naszej wystawy właśnie w tych rejonach Polski – zaznacza Aleksander Łoś z biura prasowego Hydropolis.

Internet – źródło wiedzy o Hydropolis

W dobie rozwijającego się internetu niezwykle ważne są odpowiednia reklama i pozycjonowanie strony internetowej. Badanie potwierdziło, że aż 67 proc. indywidualnych gości wiedzę na temat oferty Hydropolis czerpie z wyszukiwarki internetowej.

– Wychodzimy naprzeciw tym trendom. Internet jest dla nas podstawowym źródłem kontaktu z gośćmi. Hydropolisowy profil na Facebooku gromadzi już ponad 15 tysięcy fanów. Ponadto, stawiamy na pozycjonowanie strony internetowej. Zależy nam na tym, aby internauci poszukujący w wyszukiwarce ciekawych atrakcji we Wrocławiu, dowiedzieli się o naszej ofercie – tłumaczy Aleksander Łoś.

Kierunki rozwoju

– Badanie potwierdziło, że goście oczekują od Hydropolis większej liczby atrakcji dla najmłodszych. Weźmiemy to pod uwagę rozwijając naszą wystawę – zapowiada Rafał Zagrobelny. Już teraz Centrum oferuje salkę z multimedialnymi grami. Dzieci mogą m.in. pobawić się z delfinem, zadbać o czystość raf koralowych oraz poznać budowę i zasady powstawania cząsteczki wody.

– Bogatsi o rzetelne badania opinii zwiedzających, możemy miarodajnie oceniać dotychczasowe działania i obrać właściwe kierunki rozwoju – dodaje Rafał Zagrobelny.


otomedia.pl



Dzisiaj
Środa 13 grudnia 2017
Imieniny
Dalidy, Juliusza, Łucji
Redakcja

tel. 512 745 851
redakcja@otomedia.pl
Partnerzy serwisu
Gmina Udanin
Starostwo Średzkie
BOK MCC
Śniadanie Mistrzów
Kino
FORUM
o © 2007 - 2017 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl

Twój afisz
na grupie Otomedia.pl
zadzwoń: 512 745 851
e-mail: reklama@otomedia.pl
Znajdź wydarzenie
na naszym afiszu
Znajdź wydarzenie
na naszym afiszu
Twój afisz
na grupie Otomedia.pl
zadzwoń: 512 745 851
e-mail: reklama@otomedia.pl