Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra ¦l. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Ole¶nica Paczków Polkowice
¦roda ¦l. Strzelin ¦widnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Z±bkowice ¦l. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomo¶ci Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny ¦l±sk


Gdzie rozdawać gadżety reklamowe?

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Jeżeli prowadzisz firmę, na pewno wiesz, że Twoja konkurencja nie ¶pi. Cały czas próbuje wyprzedzić Cię ze swoj± ofert± i sprawić, że będzie o krok dalej, niż Ty. Musisz więc stale być czujnym i starać się, by klienci o Tobie nie zapomnieli. Jak tego dokonać? OdpowiedĽ jest bardzo prosta – gadżety reklamowe. Te małe przedmioty ozdobione Twoim logiem mog± zdziałać cuda. Przy jakich okazjach je rozdawać? W tym tek¶cie Ci o tym opowiemy.
Gdzie rozdawać gadżety reklamowe?

1. Targi

Najważniejsza okazja, podczas której masz szansę zaprezentować się szerszemu gronu odbiorców oraz przedstawicielom innych firm potencjalnie zainteresowanych Twoj± ofert±. Jeżeli chcesz, by uczestnicy targów Cię zapamiętali, stwórz ciekawe gadżety. Najlepiej, jeżeli nie będ± sztampowe tak jak kubki, czy długopisy.

2. Konferencje

Podczas konferencji, na której zbieraj± się przedstawiciele z konkretnej dziedziny, możesz łatwo pokazać się nie tylko poprzez ciekawy wykład. Zadbaj również o gadżety reklamowe, które będziesz rozdawać innym uczestnikom wydarzenia. Wróc± z nimi do swoich macierzystych firm i z cał± pewno¶ci± szepn± swoim szefom o Tobie słówko.

3. Konkursy

Organizuj w Internecie konkursy, w których nagrodami będ± pakiety gadżetów reklamowych Twojej firmy. Jest to prosty sposób na promocję oraz stosunkowo tania możliwo¶ć nagrodzenia użytkowników za to, że chcieli wzi±ć udział w konkursie i wykonać okre¶lone zadanie. Dodatkowo możesz poprosić zwycięzcę, by zrobił sobie zdjęcie z gadżetami, które wygrał i opublikował je na swoim profilu na Facebooku. Dasz w ten sposób sygnał innym uczestnikom, że Twoje konkursy nie s± naci±gane.

4. Wewn±trz firmy

Jeżeli Twoja działalno¶ć opiera się na tym, że klienci często Cię odwiedzaj±, zadbaj, by za każdym razem otrzymali mały upominek. Może to być cukierek lub ołówek. Ważne jest to, by gadżet był funkcjonalny. Niech każdy, kto załatwia u Ciebie sprawę lub czeka na obsługę czuł, że jest dla Ciebie ważny. Szybko przekonasz się, jak skuteczne s± tego typu działania.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o gadżetach reklamowych oraz ich rodzajach, wejdĽ na stronę http://promotiontops.pl/ Znajdziesz tam wszystko, czego potrzebujesz.

 


MR



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
¦roda 24 kwietnia 2024
Imieniny
Bony, Horacji, Jerzego

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl