1. Targi
Najważniejsza okazja, podczas której masz szansę zaprezentować się szerszemu gronu odbiorców oraz przedstawicielom innych firm potencjalnie zainteresowanych Twoj± ofert±. Jeżeli chcesz, by uczestnicy targów Cię zapamiętali, stwórz ciekawe gadżety. Najlepiej, jeżeli nie będ± sztampowe tak jak kubki, czy długopisy.
2. Konferencje
Podczas konferencji, na której zbieraj± się przedstawiciele z konkretnej dziedziny, możesz łatwo pokazać się nie tylko poprzez ciekawy wykład. Zadbaj również o gadżety reklamowe, które będziesz rozdawać innym uczestnikom wydarzenia. Wróc± z nimi do swoich macierzystych firm i z cał± pewno¶ci± szepn± swoim szefom o Tobie słówko.
3. Konkursy
Organizuj w Internecie konkursy, w których nagrodami będ± pakiety gadżetów reklamowych Twojej firmy. Jest to prosty sposób na promocję oraz stosunkowo tania możliwo¶ć nagrodzenia użytkowników za to, że chcieli wzi±ć udział w konkursie i wykonać okre¶lone zadanie. Dodatkowo możesz poprosić zwycięzcę, by zrobił sobie zdjęcie z gadżetami, które wygrał i opublikował je na swoim profilu na Facebooku. Dasz w ten sposób sygnał innym uczestnikom, że Twoje konkursy nie s± naci±gane.
4. Wewn±trz firmy
Jeżeli Twoja działalno¶ć opiera się na tym, że klienci często Cię odwiedzaj±, zadbaj, by za każdym razem otrzymali mały upominek. Może to być cukierek lub ołówek. Ważne jest to, by gadżet był funkcjonalny. Niech każdy, kto załatwia u Ciebie sprawę lub czeka na obsługę czuł, że jest dla Ciebie ważny. Szybko przekonasz się, jak skuteczne s± tego typu działania.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o gadżetach reklamowych oraz ich rodzajach, wejdĽ na stronę http://promotiontops.pl/ Znajdziesz tam wszystko, czego potrzebujesz.